Mediefiler, lagret og delt av deg.

Deleger, del og samarbeid.

Et mediearkiv i verdensklasse, brukt av noen av verdens sterkeste merkevarer. Bruk det til å lagre, dele, kategorisere, finne og gjenbruke mediefiler. Samarbeid på tvers av selskaper og landegrenser.

 

Avanserte muligheter, gjort enkelt.

I mediearkivet kan du samle alle filtyper på ett sted, noe som gjør det lekende lett å dele og samarbeide både internt og med samarbeidspartnere.

 

Alt du trenger på ett sted.

 

Styrk merkevaren. Sikre at kun riktig versjon av alle godkjente bilder og filmer er tilgengelige for bruk.

Garanter kvaliteten. Last kun opp originaler. Papirfly sørger for at underkvaliteter automatisk blir tilgjengelig.

Spar tid. Konverter til flere formater ved behov, uten å gå veien om andre verktøy.

Gjør teamet ditt bedre i stand til å samarbeide.

 

  • Gjennomprøvde løsninger, brukt verden over
  • Last opp, kategoriser og organiser
  • Gode søkemuligheter
  • Legg i kurv og send eller del tilgang til en hel mappe med hvem du vil
  • Lagre alt sentralt og få oversikt og kontroll
  • Få kontroll over bruken av lisensierte bilder
  • Beskjær bildene direkte i bildebanken.

 

Lett å bruke.

Papirfly gjør det kompliserte enkelt.

Vi har designet, testet og justert for å gjøre jobben din så lett som mulig.

Legg bilder og andre filer i kurven og del med kolleger og samarbeidspartnere, hvor som helst.

Lett tilgjengelig.

Når du bruker bilder fra mediearkiv i en av malene dine, f eks på en nettside eller i en trykksak, finner malen selv ut hvilken oppløsning du trenger på bildet.

Last opp originalene. Alle formater og underkvaliteter blir lett tilgjengelig.

Samarbeid.

Ved å samle alle filer på ett sted gjør du det lettere å samarbeide. Kolleger og samarabeidspartnere kan se, redigere og gjenbruke hverandre sitt arbeid. Dette sparer tid og penger, gir mindre duplisert arbeid og en mer konsistent merkevare.

Ta det videre.

Brukt sammen med Brand Portal kan du også dokumentere profilmanualen digitalt. Da kan du dele både mediefilene, grafiske retningslinjer og kunnskapen om hvordan dette skal brukes i all markedsføring.